את יכולה לשנות את חייך!

“לא משנה מאין את באה, מה השכלתך, כמה כסף יש לך בבנק, אם את נשואה או רווקה, דתיה, חילונית יש או אין לך ילדים – את יכולה להיפתח לשינוי ולהתחיל מחדש, ובמילים פשוטות:  השינוי שלך אפשרי!

אני רואה באימון נשים “בשיטת המפתחות לצמיחה ושינוי בחיים”, מתנה גדולה שקיבלתי, וכיום, זוהי זכות עבורי ללמד ולהעביר אותה הלאה, כחלק ממימוש הייעוד שלי: “לעורר השראה, לחבר נשים לליבת העוצמה שלהן, ולהאיר את דרכן לשינוי וצמיחה”. 

שינוי בעולם החיצוני, מתחיל בשינוי בעולם הפנימי. אני מזמינה אותך, למסע, אל תוך עצמך. לתהליך מיוחד שיצרתי, עבור נשים, שייחבר אותך לליבת העוצמה שלך, ליכולות, לעוצמות, והאיכויות הייחודיות שלך. בתהליך תוודעי לערכים שלך, תתמקדי במטרות הראויות שלך ותלמדי לחיות מתוך הייעוד שלך .  

 כמאמנת, אני בוחרת לעבוד ולהעצים רק נשים, שחשות שהן בצומת בחייהן, פתוחות לשינוי, ומוכנות  לעבור תהליך עמוק,  נשים שרוצות לקבל מיקוד ובהירות בנוגע למי הן באמת? מה חשוב להן בחיים?, ולאן הן רוצות להגיע? וללמוד כלים שיתמכו בהן להגיע לשם. נשים שרוצות להתחיל מחדש, ולחיות את החיים ממקום עוצמתי, ללמוד מה מניע אותן בחיים, מה מקדם אותן ומאידך מה תוקע אותן במקום שבו הן נמצאות,  ובעיקר – מוכנות לקחת מחויבות ולצאת “מאזור הנוחות” שלהן, כדי להתאמן וללמוד איך לעשות את הדברים- אחרת!

 

לשם כך יצרתי תהליך אימון ייחודי לנשים שמשלב כלים רבים, שאותם רכשתי במהלך שנות לימודי, עבודתי כמאמנת, כמרצה ומנחת סדנאות, ובמסגרת המחקר שעשיתי לספר שכתבתי,  “להיפתח לשינוי- צרור מפתחות לשינוי בחיים”, שבמסגרתו פגשתי וראיינתי 500 נשים שעשו שינוי משמעותי בחייהן.   

 

בתהליך ההעצמה אני אתמוך בך להגיע לתשובות שלך ומהם לבנות את “הגשר” שיוביל אותך מהמקום בו את נמצאת אל המקום שבו את רוצה להיות- לשינוי שלך.

המיוחד בתהליך האימון שבניתי,  שהוא מבוסס על ה“מפתחות לשינוי”, כלים פשוטים, אך עוצמתיים, שעבדו עבור עשרות נשים בתהליכי השינוי שלהן, ויכולים לעזור גם לך לשחרר ולפתוח את המנעולים, והחסמים שכרגע מונעים ממך להניע את השינוי שאת רוצה. 

לסיום אני רוצה להדגיש כי תהליך האימון כרוך במחויבות הדדית ביני לבינך, המתאמנת, שבו אני אלווה אותך, אתן לך כלים וידע, ואתמוך בתהליך שלך, כשאת היא זו שצריכה לקחת אחריות ו”לעשות את העבודה”, בדרך להצלחה האישית ולשינוי שלך.

הנחת המוצא של האימון, היא ששני דברים שונים, לא יכולים להתקיים באותו מרחב באותו הזמן, ולכן כשתלמדי להיות נוכחת, להתחבר למרכז שלך, ולהקשיב לעצמך ולאנשים סביבך בצורה מודעת, ולא באמצעות הטייס האוטומטי שלך, השינוי שאת רוצה, פשוט יקרה. 

אני מזמינה אותך לפגישת הכרות אישית בת שעה, שבה נכיר זו את זו ותוכלי לקבל “טעימה” מדרך האימון שלי ולבדוק אם זה מהדהד לך נכון כעת.

המלצות חמות ממתאמנות נפלאות

"אורלי היקרה כל כך עבורי, אני רוצה להודות לך על שהיית שם עבורי. על היכולת לקחת אותי, שבורה ומבולבלת, ולעזור לי להאמין שיש דרך ושהכל אפשרי. תודה על כך ששינית את חיי, שעזרת לי לראות את הטוב, לאהוב את מה שיש ולהינות מהדרך. שנתת לי כלים ועזרת להתמודד עם אתגרים קטנים כגדולים. תודה על חמלה, סבלנות אין-קץ ועל היכולת לראות עבורי את האור בקצה המנהרה. אני לא אותו אדם כפי שהייתי לפני התהליך. תודה לך על הכל ועל עוד שמילים לא יכולות להביע. שינית את חיי. אוהבת, מוקירה ומעריכה בכל יום ויום".
חן שיר
תל אביב
"אורלי הייתה המאמנת שלי במשך 12 שיחות בנושא העצמה אישית. אורלי הצליחה למקד ולכוון אותי לקבלת החלטות בתחום הקריירה ולהעצמה אישית בתחום הזוגיות ועם הילדים. בקריירה הייתי בצומת דרכים של להישאר בעבודה וכניסה להריון, או לחפש לי קידום ועניין במקום עבודה אחר ולדחות את ההיריון. במהלך השיחות התחלתי בשורת צעדים שהובילה גם לקידומי בארגון ובנוסף אני בהריון כעת. בתחום הזוגיות והילדים קיבלתי כלים ושאלות נוקבות שדרשו ממני עבודה עצמית. יש עדיין הרבה עבודה לתרגול אבל בהחלט הועצמתי.
נועה
הייטק, הוד השרון
אורלי יקרה, תמיד קשה לתאר ביתר דיוק תחושה, מחשבה או רגש שמגיע ממקום כל כך עמוק מתוך עצמך... זכיתי להכיר קוסמת! הגעתי לשמוע את ההרצאה שלך כביכול, במקרה אך, אני אדם שמאמין שאין כזה דבר יד המקרה ושכל מה שצריך לקרות בסופו של דבר מוצא את המקום והזמן המתאימים ביותר. כך, גם היכרותנו... בעת צומת דרכים עצומה בחיי זכיתי לשמוע את הרצאתך בהחלטה של רגע ואני מודה על הרגע הזה! עשיתי החלטה והתמסרתי לתהליך אימון אישי עמך למשך חמישה חודשים. זכיתי בתובנות חדשות, באני חדשה, בדרך חדשה, בכלים חדשים, במסרים ובסימנים רבים, בשינוי, בצמיחה, בהתחדשות ובמימוש! זכיתי במדריכה, בחברה טובה, באשת סוד, ב- עדה לתהליך אישי ופרטי, בקוסמת... תודה על הדרך, תודה על האמונה, תודה על העצות הכנות, ההכוונה, הנתינה, החום ויותר מכל שעמדת על כך שעליי להתבונן ולמצוא את ה- אמת! כל כך הרבה מעבר להשראה, כוח וניעור... כמו שאני אוהבת – בזמן המתאים ובמקום המתאים! ממליצה בחום כי בכל יום אני מוצאת עצמי חוזרת למפתח מסוים! לכלי אחר.. ממליצה מכל הלב כי מעבר לתהליך רוחני הוא מתאים לכל אחת, בכל שלב חיים, והוא פרקטי ומניע לעשייה. למדתי רבות איך למקסם את עצמי בכל חלק בחיי ולהיות יותר שלמה, אמיצה בבחירות ובהחלטות שלי ונאמנה לרצונות, למטרות ולחלומות האמיתיים שלי. תמיד תהיי חלק ממני ומצפה ליצור ולהגשים עמך עוד מספר חלומות משותפים בעתיד... אוהבת.
לירון צוברי
סטודיו LironArtbook איור דיגיטלי ועיצוב גראפי
אורלי יקרה, הגעתי אלייך כבויה ועצובה, יודעת שיכול להיות אחרת, אבל לא ממש מוצאת את הדרך, ונטולת אנרגיה לחפש. צעד צעד, התחלנו לעשות סדר, מה צריך לחזק, מה לעזוב. למדתי מה חשוב לי, מי הבנאדם שאני רוצה להיות, איפה המקומות בהם טוב לי, עם מי אני רוצה להיות. במפגשים איתך הרגשתי שדברים מתבהרים והבנתי טוב יותר איך אני פועלת ומה מניע אותי. התמיכה, הביטחון שלך בי, והחיבוק החם תמיד חיזקו את ידיי ועזרו לי למצוא שוב את האמונה בעצמי. אני עשיתי את הבחירות, אבל את הובלת אותי בבטחה. תודה על הכלים שנתת, תודה על ההארות ותודה על האכפתיות העצומה. יצאתי ממך שמחה יותר, אופטימת יותר, ובטוח יותר לגבי עצמי ולגבי המשך הדרך, בהוקרה רבה, שרון.
שרון
מתל אביב