הספר “להיפתח לשינוי”-

צרור מפתחות לצמיחה ושינוי בחיים.

האם את מרגישה שאת:
נמצאת בצומת דרכים?
מרגישה “תקועה”?
רוצה להחליף מקצוע/כיוון /עיסוק? 
רוצה זוגיות? או אולי נמצא בזוגיות לא טובה? 
ויתרת על מימוש עצמי או הגשמת חלום ילדות? 
האם את אומרת לעצמך:
אני מבוגרת מידי…
אין לי מספיק השכלה/ידע/ניסיון /כסף
ניסיתי הרבה פעמים ונכשלתי…
אני לא יודעת מה אני רוצה…
אין לי מושג מאיפה להתחיל….
אם אחד מהמשפטים הללו מהדהד לך כעת אז….
זה הזמן “להיפתח לשינוי”. 

  •  

העניקי לעצמך או לחברה במתנה את הספר  “להיפתח לשינוי- צרור מפתחות לצמיחה ושינוי בחיים”

אני מזמינה אותך להתרגש ולקבל השראה מסיפוריהן לעשרות נשים שהצליחו לשנות את חייהן, להתחבר וללמוד כלים, פשוטים אך עוצמתיים, 12 “מפתחות לצמיחה ושינוי” שעבדו בשבילן, ויכולים לאפשר גם לך להצליח ולהניע את השינוי שבו את רוצה.

באוקטובר 2004 – לפני כעשור השארתי מאחורי את עולם העיתונות שבו עבדתי כעשור ויצאתי ל”ריק”- לתקופה של חוסר ודאות, שממנה צמחתי, שיניתי את חיי, והתחלתי מסע של צמיחה והתפתות אישית ומקצועית, שנמשך עד היום, והפך אותי למה שאני כיום, מאמנת נשים לצמיחה ושינוי, מרצה ומנחת סדנאות העצמה והתפתחות אישית, סופרת, ומנחת תוכנית רדיו “להיפתח לשינוי- זה אפשרי !”

בעקבות השינוי שאני עשיתי, החלטתי לחקור את הנושא ולבדוק מה מניע נשים לשנות את חייהן, ומה ניתן ללמוד מהניסיון שלהן. במשך כשנתיים וחצי עשיתי תחקיר בקרב  50 נשים מעוררות השראה, מכל ררחבי הארץ, שהסכימו לפתוח את ליבן, ולשתף אותי בסיפורי השינוי האינטימיים שלהן, כשרובן בחרו להופיע בספר בזהות מלאה!!!.  

סיפורי הנשים בספר יוצרים מניפה צבעונית, שמביאה מגוון רחב של סיפורים מעוררי השראה לצמיחה ושינוי,
אם תבחרי בכך, תוכלי גם את לשאוב השראה מהסיפורים ולהתחבר אל המפתח שלך, ולהניע את השינוי שלך. בסוף כל פרק יש תרגילים מעולם האימון, כדי שתוכלי להתחיל להשתמש במפתח, ולפרוץ את “המנעול” שמעכב אותך מלחולל את השינוי שאת רוצה בחייך, כאן ועכשיו.  

 לספר(בכריכה הקשה) מצורף מפתח אמיתי שישמש כ“עוגן” פיזי שיחבר אותך למרכז העוצמה הפנימי שלך.

המלצות וחוות דעת על הספר בעיתונות ובתקשורת:

ראיון ב-לאישה מאי 2010
כתבה ב"דה מרקר week" יוני 2010
המלצה על הספר ב"ישראל היום" 12/9/10
ראיון במקור ראשון נובמבר 2010
כתבה עלי במקומון קול הרצליה 2010
כתבה עלי במעריב
המלצה על הספר ב"חיים אחרים" יוני 2010

כתבה עלי במגזין קוצ'לטר - יולי 2010

"אלוהים נתנה לאורלי בר-קימה צרור מפתחות לשינוי בחיים"

ראיון עם אורלי בר-קימה באתר "אישה"

להיפתח לשינוי - עם אורלי בר-קימה לקריאת המאמר לחצו על התמונה

ראיון במגזין נשים .ביז. על 12 המפתחות לצמיחה ושינוי בחיים
כתבה באתר מנטרה על הספר להיפתח לשינוי
כתבה באתר גולדה עלי ועל הספר להיפתח לשינוי
לאורלי בר-קימה היקרה, קראתי את סיפרך "להיפתח לשינוי" ואני מודה שזה תפס אותי מייד, ועורר אצלי הזדהות עם לא מעט סיפורים שהישכלת לאסוף לכדיי ספר, שלטעמי עוד ידובר בו רבות. אין ספק כי כל אישה באשר היא יכולה למצוא את הסיפור שלה ולשאוב השראה וכח מסיפור כזה או אחר, בכל שלב בחייה. אני אוסיף ואומר שבעיקבות ההתרשמות שלי מהספר ומהאימונים שבו, בחרתי להמליץ לכל חברותיי, אחיותיי וכל מי שחשובה לי, לקרוא את הספר (ציינתי שהוא ספר חובה). השאלה הראשונה שנשאלתי היא, אם אני גוזרת קופון על כל ספר שנמכר? אולם לאחר שהן קראו, התגובות לא אחרו לבוא, ובכל שיחה שקיבלתי נשאלה השאלה "איך ידעת שאני צריכה את הספר הזה"? לחוש הכרת תודה ולא לבטא אותה זה כמו לעטוף מתנה ולא לתת אותה (וויליאם ארתור ווארד) אני מודה לך על הספר הנפלא, שנכנס לחיי בדיוק כשהייתי צריכה. יישר כח!!
שרי רם
מנהלת מכירות
"בלעתי את הספר בנשימה אחת. הסיפורים עוררו בי הזדהות עצומה, בכל סיפור מצאתי את עצמי איפה שהוא. העובדה שכל אשה מספרת את סיפורה בשמה המלא ובשפתה, הופכת את הספר לאותנטי מאוד, ולי זה נתן תחושת קרבה לכל אחת מן הנשים בספר. אני בעצמי בתהליך של שינוי, והספר בא לי בדיוק זמן! הסיפורים המרגשים ותרגילי האימון בסוף כל פרק רותמים לגמרי לעשיה ונותנים הרבה כוח. תודה על ספר מיוחד שעושה הבדל. תודה על ההמחשה הייחודית שהכל אפשרי".
ענת רוזנטל
המנחה שלך להצלחה - קלפי מודעות וכלים
"הספר שלך מונח בכבוד רב על השידה שלי בחדר השינה, איתו אני עוצמת את עיניי בלילה, ואיתו אני פוקחת את עיניי בבוקר... היופי הענק כאן הוא שהעיניים שקראו את הספר, או אפילו חלק ממנו, כבר מתבוננות בעיניים אחרות על החיים ועל העולם כולו. תודה על ההשראה".
יוכי חן-יה
מנחת סדנאות לנשים
אורלי היקרה, ברגעים אלו סיימתי תהליך מדהים של שבועיים בו קראתי את ספרך הקסום והמעורר השראה. כל פרק ופרק גרם לי לתחושת הזדהות מסויימת, אפילו שאני רק בת 20 בזמן שרוב המרואיינות כמה עשורים מעליי... אין ספק שהספר שלך נגע בי, השפיע עלי וימשיך ללוות אותי. תודה לך!
שי רונן
"היום סיימתי לקרוא את ספרך המדהים, ואני מודה לך על ההשראה, ומזדהה עם כל מילה שכתובה בו. אני חדורת כוחות ותעצומות, הראש לא מפסיק לחשוב ולחלום, והלב לא מפסיק לפעום !!! היום,יותר מתמיד, אני בטוחה שהשינויים שיכנסו לחיי קרובים, והעיקר והעיקר לא לפחד כלל.
אסנת בן משה