ראיונות השראה פרקטית

אני נרגשת להזמין אותך לתוכנית טלוויזיה האינטרנטית שיצרתי “השראה פרקטית”,  בתוכנית, אני מארחת מידי חודש מורים, מנטורים, מנהיגים רוחניים, מומחים, מרפאים ומובילי שינוי עולמי, כדי להעביר מסרים של חופש, אהבה, צמיחה ויצירת תודעה חדשה של אחדות עולמית.

החזון שלי הוא ליצור באמצעותה מרחב מודעות בתדר גבוה, שיחבר בין עולמות הרוח והחומר, דרך סיפורי השראה וכלים מעשיים, שנוכל ליישם בחיינו. אני מאמינה שכולנו רוצים להתחבר למהות האמיתי שלנו, ולממש את הפוטציאל הגבוה שלנו בעולם,  ולשם כך אנו צריכים לקבל השראה וללמוד מהמורים הכי טובים בעולם. אלה, ששינוי את חייהם, וכיום נמצאים בשירות העולם, במטרה לעשות הבדל בחייהם בחייהם של אחרים. 

בתוכנית “השראה פרקטית”, אני מתחברת לייעוד שלי ולחזון הגדול שלי, להיות ה”גשר” בין העולמות, ולאפשר, לכל מי שרוצה בכך, מרחב לצמיחה, למידה, התפתחות ושינוי בחיים.

אני מזמינה אותך להירשם כאן לתוכנית, ולהצטרף לקהילה העולמית הצומחת שלנו, וללמוד מהמנטורים הטובים ביותר בעולם. בזמן השידור לקחת חלק פעיל, להקשיב, לשאול שאלות, והכי חשוב – ליישם את הידע שנלמד בה ביחד.

כל מי שנרשם ולא יוכל להיות בשידור החי, יקבל את ההקלטה, לאחר מיכן.

לחצו כאן לעמוד התוכנית “השראה פרקטית בימי קורונה” ובו עשרות ראיונות עם מנטורים ומובילי שינוי ישראלים.  

 “ INTERNATIONAL TV SHOW Practical Inspiration

Orly Bar-Kima, a journalist, an author, life-coach and a public speaker is hosting teachers, healers, mentors and spiritual leaders and masters from all over the world. Her vision is to create space for personal growth, throe inspirational stories, and teach practical tools, to raise the level of consciousness and share the messages of Freedom, Love, Peace and Unity in the world

I invite you to Sign-in here,  and join our growing Practical Inspiration community, get inspired and learn practical tools from the best mentors in the world. 

If you can’t be on the live broadcast, you will get access to the recordings of the interviews. 

קרן ברג – מנהלת רוחנית, יו”ר המרכז לקבלה. לפני ארבעה עשורים התחילו קרן ובעלה, הרב ברג, במפעל חיים: הפיכת הקבלה למובנת ולרלוונטית לחיי היום יום של הציבור הרחב.

מטרתם הייתה לספק לבני האדם ברחבי העולם, ללא הבדלי גזע, מין, ודת, ארגז כלים רוחניים המבוססים על עקרונות קבליים, שאפשר ליישמם כדי לשפר את חיי היומיום ומתוך כך את העולם בכללותו.

עם השנים, תחת הנהגתה של קרן ברג, הפך הסניף הבודד של המרכז לקבלה לאחד ממרכזי החוכמה הרוחניים הענפים בעולם, עם יותר מ-40 מרכזים מסביב לגלובוס. המרכז לקבלה בהנהגתה הרוחנית של קרן ברג מספק ספרים, קורסים מקוונים, סדנאות , אירועים, והרצאות לעשרות אלפי תלמידים ברחבי העולם.

לקרן ברג חזונות רבים. אחד מהם הוא להשכין שלום בעולם באמצעות העצמת המודעות של בני האדם למשותף ביניהם, תוך כדי שהם ממשיכים לחגוג את המבדיל ביניהם. נאמנה לרוח זו, השיקה קרן ברג את “ילדים יוצרים שלום”, אחת מהיוזמות השאפתניות של המרכז לקבלה, המשתפת ילדים באזורי סיכון בכל רחבי העולם, תוך התמקדות בילדים ישראלים ופלשתיניים. המטרה: להקים גשרים של שיתוף ושל אחווה בין הילדים, בני הדורות הבאים, בכל העולם. כדי להגשים את מטרתה זו, קרן נוסעת בעולם כולו ומעבירה הלאה את מסר השלום שלה, כשהיא מחפשת אחר דרכים שיאפשרו לקבוצות שונות ומנוגדות של אוכלוסיות לגשר על הפערים ולשתף פעולה. קרן היא מחברת הספרים “אלוהים שם ליפסטיק”, “אור פשוט” ו”המשך יבוא”, וספרים נוספים מפרי עטה עומדים לראות אור בקרוב. בראיון לרגל חג האהבה ויום האישה הבינלאומי, שוחחנו על הנושאים הבאים: מה עיצב את חייה? מתי פגשה ב”קבלה” ומה הביא אותה לעשות את הבחירות שעשתה בחייה? יש הרבה תורות רוחניות, במה מיוחדת הדרך הרוחנית של הקבלה? מה זה אומר “נשמה תאומה”? ואיך אנו מוצאים אותה, או איך אנו יודעים אם כבר מצאנו? מה ניתן לעשות כשצד אחד מתפתח רוחנית והשני לא? מהי מנהיגות נשית, ומה תפקידן המשמעותי של נשים בעידן הנוכחי על פי הקבלה? איך ניתן להתגבר על מחשבות מגבילות, שליליות, ספקות, ופחדים בתהליך הצמיחה והשינוי שלנו? מה החזון שלה ושל המרכז לקבלה, כעת לאחר מותו של הרב ברג?

ראיון מיוחד עם גודני גודנסון, מייסד ומחזיק מפתחות השושלת של “בית הספר המודרני למסתורין”, שמביא ידע עתיק בן אלפי שנים, בשילוב עם כלים שהותאמו לתקופה שלנו, להעצמה התפתחות וריפוי. בית הספר פועל כיום ב 48 מדינות בעולם. גודני הוא אדם “מוגשם במלואו”, שסודות עולם המסתורין נחשפו בפניו בגיל צעיר, וכעת לראשונה בראיון בלעדי ונדיר, בתוכנית “השראה מעשית” הוא משתף את הציבור הרחב בהם. בראיון בין היתר שוחחנו על: מי אנחנו באמת? מאין הגענו לכאן? ולשם מה? לאן נלך כשהמסע בגוף הפיזי שלנו יסתיים? מהי חניכה אנרגטית? איך ניתן להפעיל מחדש את הדנ”א שלנו? מהו בית הספר המודרני למסתורין, ומה תכליתו? מדוע כעת מותר לדבר, ללמד ולהפיץ את הידע והכלים שהיו מוסתרים במשך מאות שנים?

ראיון שני עם ד”ר גודני גודנסון, מייסד ומחזיק מפתחות השושלת של “בית הספר המודרני למסתורין”, שמביא ידע עתיק בן אלפי שנים, בשילוב עם כלים שהותאמו לתקופה שלנו, להעצמה התפתחות וריפוי. בית הספר פועל כיום ב 48 מדינות בעולם. בראיון הזה דיברנו על המהות של חניכה לעומת לימודים רוחניים במסורות אחרות. מה הייחוד של ההילינג שנלמד בבית הספר למסתורין. ועוד…

ראיון מרתק עם אנדרו בארנס, מורה ומרפא מרצה וחוקר בתחומי המיניות, יחסים מודעים, ואורגזמות, שילמד אותנו על ריפוי באמצעות מין. בתוכנית שוחחנו בין היתר על הנושאים הבאים: מהם הסודות הכמוסים של מיניות נשית וגברית? כיצד האנרגיה המינית יכולה לעזור לנו להתעלות גם רוחנית? מהי אורגזמה אנרגנטית גופנית מלאה? מהו ריפוי באמצעות מין ואיך מזהים חסימות לאורגזמה? מהם ההבדלים בגישות השונות לאברי המין הזכריים והנשיים? כיצד ניתן ליצור מרחב בטוח ומאפשר כדי להעמיק את האינטימיות, ותחושת הסיפוק ההדדית בזמן יחסי מין? כיצד ניתן להחזיר את התשוקה בחיי המין של זוגות? הצטרפו לתוכנית הטלוויזיה האינטרנטית הבינלאומית, “השראה מעשית” בהנחיית אורלי בר-קימה, עיתונאית, מאמנת, מרצה ומנחת סדנאות העצמה ופיתוח אישי, מחברת הספר “להיפתח לשינוי”. זוהי הזמנה לקבל השראה ממנטורים, מורים רוחניים, מרפאים, ומנהיגים מחוללי שינוי תודעתי בעולם, וללמוד כלים פרקטיים לצמיחה ושינוי. להרשמה וקבלת עדכונים על התוכנית “השראה פרקטית” לחצו על הלינק 

מהי שיטת אקסס קונשסנס, וכיצד נוצרה? איך ניתן לשחרר אמונות דפוסים ומחשבות מגבילות בקלות ופשטות? האם כל אחד יכול להשתמש בה, ולשם מה? כיצד ניתן לחולל שינוי בחיים באמצעות השיטה? עד כמה נקודת המבט שלנו משפיעה על כל תחום בחיינו ? מהן כוחן של שאלות? וכיצד ניתן לשאול שאלות מעצימות כדי לצמוח ולחולל את השינוי שלכם? איך השיפוט שלנו מגביל אותנו וכיצד אפשר לשחרר אותו? כיצד ניתן להיות מודעים יותר בכל היבט של חיינו?

“אל המוות ובחזרה” – ראיון עם אניטה מורז’אני ראיון נדיר עם אניטה מורז’אני, סופרת ומרצה בינלאומית מעוררת השראה שעברה חווית סף מוות, לאחר מחלת סרטן סופנית שבה חלתה, ובעקבותיה החלימה לחלוטין. “עמדה בפני הברירה לשוב, או לא לשוב. בחרתי לשוב, כשהבנתי שגן עדן הוא מצב ולא מקום”, היא מספרת בספרה רב המכר העולמי “מתה להיות אני”, שלאחרונה תורגם ויצא בעברית בהוצאות “אופוס” . מורזאני התראיינה בארץ לראשונה בשיחה מהודו, בתוכנית שלי “השראה מעשית” ושיתפה בסיפור ההחלמה המדהים שלה ובתובנות שחזרה איתן מהעולם שמעבר. בין היתר דיברנו על: * מה חוותה בעולם שמעבר? * ההחלטה לחזור מעולם המתים * מה התובנות המשמעותיות שלמדה שם על מי אנחנו באמת? * כיצד ניתן לרפא את עצמנו באופן טבעי? * מה עושה לנו הפחד? * מה גילתה על היותנו אהבה טהורה ונשגבת? * מה התפקיד של כל אחת ואחד מאיתנו כאן בעולם הזה? * ובמיוחד – איך לדעתה ניתן לרפא את האזור שלנו מפחד ושנאה ומלחמות? מקווה שתהנו ותפיקו השראה והרבה ערך מהראיון הזה. שלכם באהבה, אורלי

ריאיון עם מרטינה קוגן, מורה מאסטרית מבית הספר למסתורין בלונדון. קוגן היא פסיכולוגית במקצועה, שעשתה הסבה לפני שנים לתחומי האיזוטריה והמסתורין, ומלמדת סוגי ריפוי, טקסים והילינג, המבוססים על המסורת העתיקה של בית הספר המודרני למסתורין. בראיון לוקחת חלק גם שני לרר, מנהלת בית הספר למסתורין בארץ, והן תלמדנה מספר קורסים וסדנאות כמו “העצם את עצמך”, גיאומטריה מקודשת, ריפוי של המלאך רפאל, ו – 12 הגזעים עלי אדמות.

ראיון עם מיקי ג’ייקובס, אשת עסקים לשעבר שהפכה למדיום/מתקשרת בעלת שם עולמי ומורה רוחנית, שפיתחה ומלמדת ברחבי העולם את קונספט “הקבוצה” האישית של האדם (מדריכי רוח, מלאכי הפנים ומלאכים שומרים). מיקי, ישראלית לשעבר, שחיה בארה”ב, מעבירה את המסרים החשובים שלהם שהמרכזי שבהם : “לעולם איננו לבד. לכל אחד ואחת מאיתנו יש קבוצה של עוזרים חכמים, עוצמתיים ושמימיים המלווים אותנו מיום היוולדנו עד ליום מותנו על מנת לכוון אותנו ולתמוך בנו במסע הרוח שלנו על פני הארץ”. בין היתר שוחחנו על : * מה גורם לאשת עסקים להפוך למדיום? * האם כל אחד יכול לתקשר? * כיצד ניתן להעזר במלאכים השומרים שלנו? מה הם מסרים? ובאיזה דרכים ניתן לקבל אותם?

 Practical Inspiration Intervie with Mabel Katz 19.3.17 – YouTube 

ראיון עם מאבל כץ, רואת חשבון במקצועה, ש”היה לה הכל”, אך לא היתה מאושרת, נתקלה לפני 15 שנה בשיטה העתיקה, שלדבריה היא גם “הקלה ביותר”, לשנות את החיים לטובה – הו’אופונונו. בראיון נדבר בין היתר על : מהן הדרכים הקלות לריפוי וניקוי של חסמים וזכרונות מהעבר? איך להחזיר לחיינו את השלום הפנימי והאיזון? מה המיוחד בשיטה הזו? האם כל אחד יכול לבצע את התרגילים ולתקן טעויות? מה דעתה על תפקידן של נשים כמנהיגות בעולם החדש? ועוד ועוד… להרשמה לשיחה, וקבלת לינק לשידור החי או את ההקלטה לחצו על הלינק הזה (מוזמנים להעביר באהבה למי שזה עשוי לעניין אותו)

ראיון עם ד”ר פרודנס הול, גניקולוגית מזה 30 שנה, שנחשבת למומחית מספר אחת בארצות הברית, בנושא הורמונים טבעיים לנשים בגיל המעבר. ד”ר פרודנס הול הקימה את מרכז הול בסנטה מוניקה, קליפורניה – והתמקדה אך ורק ברפואה רגנרטיבית. מרכז הוליסטי המטפל בחקר עמוק של השורשים והתנאים הגורמים למחלות ולא רק טיפול בסימפטומים שלהם. היא שמה לעצמה מטרה ומחויבות לסייע ללקוחותיה להשיג רמה חסרת תקדים של חיוניות בכל גיל. בראיון אנו נתמקד בין היתר בנושאים הבאים: מה עיצב את חייה, והביא אותה דווקא לבחירות שעשתה בחייה? מה הבשורה שיש לה בתחום הבריאות לנשים? עד כמה חשובה הגשמה אישית ומימוש עצמי לבריאות שלנו? מהם הכלים המחקרים והשיטות החדשניות ביותר שהיא מציעה לנשים כדי להיות בריאות ואנרגטיות יותר כיום? כיצד אנו יכולות לשמור על הבריאות והחיות האנרגטית שלנו גם בגילאי המעבר? כיצד ניתן להתגבר על מחסומים רגשיים? מה עכשיו? מה הדבר הבא עבורנו הנשים כדי לקחת מנהיגות ולהשפיע בעידן הזה?

ראיון עם גארי דאגלס, מייסד ומפתח שיטת אקסס קונשסנס, סופר ומרצה בינלאומי, המלמד את השיטה במעל 140 מדינות ברחבי העולם.

ראיון עם טים קלי, “מר ייעוד” הראיון המיוחד עם טים קלי, מאמן בכיר, סופר ויועץ אסטרטגי פיתח את שיטת “ייעוד אמיתי”, מחבר הספר “ייעוד אמיתי”. (הריאיון מתקיים באנגלית) בראיון נדבר בין היתר על : מהו המקור – ההדרכה הגבוהה שלנו? איך לתקשר עם המקור שלנו באופן בטוח? איך נוכל לגלות את הייעוד שלנו? איך להתגבר על מחשבות ואמונות מגבילות? האם נוכל להתפרנס מהייעוד שלנו? ועוד הרבה נושאים מרתקים. לחצו על הלינק הזה והרשמו לתוכנית הבינלאומית “השראה מעשית” ראיונות מעוררי השראה ומרחיבי תודעה עם מנטורים, מורים ומנהיגים מחוללי שינוי מהארץ והעולם.

ראיון “השראה מעשית” מיוחד עם ד”ר טל בן שחר, ד”ר אושר סופר ומרצה מבוקש בינלאומי בכל העולם. הראיון מתקיים בעברית, וכולל את החידושים האחרונים במחקרי הפסיכולוגיה החיובית, מדעי האושר, וכן הרבה מאוד טיפים מעשיים, איך להיות הרבה יותר מאושרים. מוזמנים ללחוץ על הלינק ולהאזין לראיון. 

רייצ’ל ג’יין גרובר – זמרת, מרצה מעוררת השראה, סופרת רב המכר “אישה ומלאת עוצמה- איך להגדיל את הנוכחות המגנטית שלך ולמשוך את תשומת הלב שאת רוצה”, יוצרת התוכניות “אומנות הנוכחות הנשית”, ו”האקדמיה לדוברים אותנטים”. רייצ’ל ג’יין גרובר, היא יוצרת ומנהל של פרוייקט YIN, תוכנית העצמה והתפתחות אישית בינלאומית לנשים. דרך תוכניות לימוד ואימון, הפרוייקט מעודד נשים שזה אפשרי עבורן להיות גם נשיות וגם עוצמתיות בוזמנית. היא נולדה וגדלה באוסטרליה, ולפני שנכנסה לעולם ההתפתחות האישית והרוחניות עבדה כזמרת מקצועית, והתעניינה מאוד בסיבות מדוע לחלק מהזמרים/אנשים שמופעים על במות, יש נוכחות בימתית מרשימה וממגנטת ולאחרים אין. לאחר שחקרה את הנושא לעומק הגיעה למסקנה שכל אחד יכול ללמוד “נוכחות בימתית”, ולהשתמש באותם עקרונות כדי לבלוט, בעסקים, בזויות, ובחיים בכלל, ולעורר השראה ולהשפיע על אחרים. בראיון שוחחנו בין היתר על: איך כל אחת יכולה ליצור לעצמה נוכחות מגנטית ומשפיעה? איך להתחבר למהות הנשית שלנו, ולהישאר עוצמתיות בו זמנית? למה חשוב להכיר ב”צללים” שלנו, בצדדים שאנו לא אוהבים בעצמנו, כדי להצליח ולעשות קפיצת דרך משמעותית בחיינו, בעסקים שלנו, ובמערכות היחסים שלנו? מהי מנהיגות נשית? וכיצד האנרגיה הנשית תשפיע יותר ויותר על שינוי עולמי? בתוכנית שיתפה אותנו רייצ’ל ג’יין בכמה תרגילים וטיפים שיעזור לכל אחת להתחבר לגוף שלה, ולמהות הנשית שלה כיצד לדבר בעוצמה, ולהביא את הנוכחות שלך למרכז הבמה, כך שאף אחד לא יוכל להתעלם ממך.

Practical Inspiration with Doron Libshtein 2.3.17 – Y

ראיון עם דורון ליבשטיין, יזם, מנטור ויו״ר,  MentorsChannel ויו”ר המיזם WellBe. דורון הוא לשעבר דירקטור בכיר במיקרוסופט, מנכ”ל MSN ויו״ר פורטל תפוז.

דורון הוא גם האיש שעומד מאחורי הארוע הקרוב עם הרופא המפורסם בעולם, הוגה הדעות של המאה 21, מי שהוכתר כאחד מ – 100 האנשים המשפיעים ביותר במאה העשרים. ד”ר דיפאק צ’ופרה, סופר נערץ, מרצה מעורר השראה, גורו בינלאומי לרפואת גוף ונפש, מגיע לביקור בישראל בחודש מרץ הקרוב ויקיים אירוע ענק לקהל מעריציו, לקהילת ההייטק, העסקים, הרפואה ולקהל הרחב. צ’ופרה נבחר ב-1999 לאחד מ – 100 האנשים המשפיעים ביותר במאה ה 200 ע”י המגזין טיים, פרסם עד כה 80 ספרים, רבים מתוכם תורגמו לעברית, ספריו הפכו לרבי מכר בינלאומיים ותורגמו ל –43 שפות. עד היום מכר מעל 50 מיליון עותקים מספריו. בשיחה ניגע בנושאים כמו: מה הצמתים המרכזיים של שינוי בחייו, שהפכו אותו למי שהוא כיום? כיצד ניתן לחיות בעולם מלא בלחצים, חיים שלווים ושמחים? כיצד התגבר על אתגרים בחייו, ומה עזר לו לקום ממשברים? 3 טיפים מעשיים איך לחיות חיים רוחניים בעולם חומרי? מה זה אומר להיות מנטור של מנטורים? מה החזון שלו לשינוי עולמי, וכיצד כל אחד מאיתנו יכול לתרום לכך? מדוע הוא מביא לארץ מנטורים מובילים מכל העולם? מי הוא ד”ר דיפאק צ’ופרה, וכיצד נוכל להיתרם מהאירוע החד-פעמי איתו ? מה יהיה בערב עם צ’ופרה, באיזה נושאים יתמקד ?בהרצאה שלו? ועוד..

 

Practical inspiration with Dr Roger Nelson interview 8.1.2018

ראיון השראה פרקטית עם ד”ר רוג’ר נלסון מאוניברסיטת פרינסטון, העומד בראש “פרויקט התודעה העולמי”, שחוקר את השפעת התודעה על העולם הפיזי, ובודק את החיבור בין מדע ותודעה.

ד”ר נלסון, הוא אחד המדענים שמככבים בסרט THE 1 FIELD של הבמאית ציפי רז, , שערכו ניסויים מדידת תודעה במסגרת הסרט שיצא לאקרנים עד סוף שנה זו.

בראיון שוחחנו בין היתר על : מהי תודעה?

האם המדע והתודעה מתחברים?

או מתנגשים? מהו פרויקט התודעה הבינלאומי?

כיצד ניתן למדוד תודעה?

מה המשמעות של תוצאות המחקרים?

על פי המחקרים שנעשו, מה עתיד האנושות?

 

ראיון השראה פרקטית עם לין מקטגרט 16.1.18 היא עיתונאית וחוקרת תודעה, 

אחת מהמשתתפות בסרט THE 1 FIELD של הבמאית ציפי רז, העוסק בהשפעה של התודעה האנושית על המציאות. לין מקטגרט, עיתונאית חוקרת במקצועה, ערכה עד היום כ 30 ניסויים מדעיים המוניים שבהם היא בחנה את השפעת התודעה על המציאות, באמצעות כלים וטכנולוגיה מדעית.

היא מחברת 6 ספרים, בהם “השדה”, ו”ניסוי הכוונה” ו”כוח ה – 8″ בראיון נדבר בין היתר על : 1. מה הביא אותה לערוך ניסוים במדעיים בנושא תודעה?

2. מהו השדה המאוחד, ואיך הוא משפיע על חיינו?

3. כיצד ניתן לרפא באמצעות כוונה?

4. האם ניתן לחולל שינוי במציאות דרך כוונה?

5. אילו ניסויים מעניינים ערכה? 6. כיצד אנו יכולים להשפיע על המציאות שלנו האישית והעולמית? 

ראיון השראה פרקטית עם ד”ר קרישנה מדפה, Dr. Krishna Madappa 21.1.18 

ד”ר מדפה, מדען רוחני, חוקר ומורה בינלאומי “אלכימאי” מודרני . נשיא המכון למדע, רוחניות וקיימות, בטאוס, ניו מקסיקו. מאמן למצויינות פנימית, יועץ הולסטי, חי במקביל גם בארה”ב וגם בבנגלור הודו, ועוסק ביצירת גשר בין המדע והרוחניות, והעלאת המודעות בעולם.

בראיון תשתתף גם ציפי רז, במאית הסרט “THE 1 FIELD”, שד”ר קרישנה הוא אחד מה משתתפים בו, שסרטה, עוסק בניסויים מדעיים, שבודקים האם ניתן לבדוק את השפעת התודעה על המציאות שלנו.

בשיחה שוחחנו בין היתר על : איך זה קרה שהמדע ומסורות הרוחניות העתיקות – מתחברים?

כיצד ניתן להשפיע על המציאות באמצעות התודעה?

מהו השדה המאוחד?

איך ניתן להשקיט את הרעשים במיינד ה”קופי” שלנו?

מהו סוד המים? ולמה חשוב לדעת אותו?

כיצד ניתן לרפא באמצעות כוונה ומילים?

כיצד נוצר שיתוף פעולה בינלאומי במדיטציה לשלום בירושלים?

מה גילו המדענים שבדקו במכשירים שונים במקומות שונים בעולם?

ראיון חדש ומרגש בתוכנית “השראה פרקטית” עם ד”ר ג’ף לוין – מאסטר הילר בינלאומי ומפתח שיטת “איזון חיים” שנמצאת כיום בכ 23 מדינות בעולם. ומביאה שינוי איזון וריפוי לאלפי אנשים בארץ ובעולם.

הראיון התקיים ב 17.6.18 בתל אביב והוא כולל טיפים לריפוי עצמי והדגמה פיזית של השיטה: כשבין היתר דיברנו על:

1. מהי שיטת איזון חיים?

2. כיצד ניתן לרפא באמצעות תדרים/אנרגיה?

3. באיזו מחלות השיטה הזו עוזרת לטפל/לרפא?

4. מהי הסיבה/המקור האמיתית לכל המחלות?

5. האם ניתן בעזרתה לרפא את עצמנו?

6. איך גילה ד”ר לוין את השיטה, ולמה הוא מדבר עברית ונהנה לחזור לישראל בכל שנה כדי ללמד ולהכשיר מטפלים?

הראיון התקיים בשפה אנגלית וקצת עברית 🙂

ראיון נוסף עם “מר ייעוד” טים קלי, והפעם בנושא “החיבור בין חופש לייעוד” בתוכנית “השראה פרקטית”

טים קלי, מאמן בכיר, סופר ויועץ אסטרטגי פיתח את שיטת “ייעוד אמיתי”, מחבר הספר “ייעוד אמיתי”.

בראיון שוחחנו בין היתר על – מה זה חופש אמיתי?

איזה סוגים של כבלים/סורגים מגבילים אותנו?

איך חיבור לייעוד שלנו – קשור לתחושת החופש?

מה מונע מאיתנו כיום להיות חופשיים?

כיצד להתחבר ל”מקור” להדרכה הגבוהה שלנו כדי לקבל תשובות אמיתיות?

איך לחיות מהייעוד שלנו, להתפרנס ממנו, ולחוות חופש?

וכמובן נלמד גם טיפים וכלים שימושיים לחיי חופש

ראיון השראה פרקטית מרגש עם אפרת שר-שלום, יו”ר קהילת הקורס בניסים בארץ. על משמעות הסליחה, איך לשנות את התפיסה שלנו מפחד לאהבה, מהם עקרונות הקורס בניסים, מי היה ישוע, ומהו בית המדרש של אהבה?