כלי אימון, תעודות, הסמכות

 

אני עובדת היום הן באימון האישי והן בסדנאות בתהליך ייחודי שפיתחתי עבור נשים שמתבסס על “המפתחות לצמיחה ושינוי”, ובנוסף נעזרת בכלי אימון שרכשתי מלימודי במשך 12 השנים האחרונות בארץ ובחו”ל בקורסים וסדנאות שונות:

“מפתחות לשינוי”- 12 מפתחות, שהם כלים להנעה ויצירה של שינוי  בחיים,  על פי מודל ייחודי שפיתחתי במהלך תחקיר לספר שכתבתי בנושא, שייצא לאור בקרוב. המפתחות הם כלים שזיהיתי בסיפורי הנשים, שסייעו להן לחולל את השינוי, ו”לפתוח” את המנעולים שחסמו אותן בדרך.

 

אימון לחיים באמצעות תקשורת והקשבה על פי שיטתה של ד”ר קרול מקול – 9 כלים עוצמתיים של הקשבה, השקטת ה”רעש” התמידי בראש, יציאה ממעגל הדרמה, חיבור לאינטואיציות, מציאת ייעוד החיים, זיהוי דפוס המחשבה המגבילה, ולמידת כלים להתמקדות בכאן ועכשיו.

לקריאת כתבה על השיטה של ד”ר מקול לחצו כאן 


אימון לייזר נקודתי –  שאלות עוצמתיות, ממוקדות, פרובוקטיביות, מובילות לפתרונות, ומרחיבות את טווח האפשרויות לפעולה.

אימון על פי מודל בית ספר גומא להסמכת מאמנים – מעגל החיים-ערכים-חזון-תכנית פעולה, בניית ארגז כלים, וליווי תוכנית פעולה. לצפייה בתעודת הסמכה שלי

 

 אימון אישי בקבוצה- מודל ייחודי חוויתי לאימון קבוצות קטנות, שפיתחו כרמלה קיט, ומיקי גרבר במרכז הישראלי לאימון בקבוצה.  לצפייה בתעודת ההסמכה

אימון לפיתוח היצירתיות- על פי מודל 12 הצעדים של שיטת “דרך האומן” של ג’ולי קמרון , כתיבה אינטואיטיבית, כתיבה מכוונת, עבודה עם מילים ומשפטים מעצימים, בניית לוח חזון.

אימון רוחני תודעתי על פי תוכנית ההתפתחות האישית “lead the field”  בהנחיית בוב פרוקטור: הכרת  7 חוקים הטבעיים של היקום, שחוק המשיכה (“הסוד”) הוא אחד מהם, וכלים להטמעתם בחיי היום יום. יצירת שינוי בתוצאות, על ידי הכרת התהליך היצירתי: מחשבה, שמובילה לרגש, שמוביל לפעולה, שמובילה לתוצאה חדשה. 

אימון בכלי NLP , עבודה על התת- מודע באמצעות כלים כ timeline, שינוי מחשבות ואמונות לא מקדמות, דמיון מודרך, יצירת עוגנים, ומשחקי תפקידים.  לצפייה בתעודת הסמכה. 

אימון על פי מודל השינוי הקוונטי – זיהוי הסיפור הישן, וכתיבת הסיפור החדש של חייך, חיבור לעוצמה ולהוויה הפנימית באמצעות התבוננות, ומדיטציות להעלאת התדר,  ולעצירת המחשבות.

אימון בהשראת שיטת “המסע” של ברנדון בייס, יציאה למסע פנימי של חיבור לרגשות, לצורך ניקוי חסימות רגשיות מהילדות. 

אימון למנהיגות והעצמה נשית לימודי מנהיגות נשית בשדולת הנשים בישראל. לצפיה בתעודת הסמכה